Szukaj

Zwroty, reklamacje

Zwroty i reklamacje

Towar nabyty w sklepie internetowym PEAKAPRE można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni kalendarzowych od jego otrzymania. Zakupiony towar, który będzie zwracany lub wymieniany – nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać wszystkie metki i zawieszki, musi zostać odesłany wraz ze wszystkimi rzeczami z którymi został przysłany (przede wszystkim paragon, towar zwracany dodatkowo gratisy - UWAGA - chyba że kupiliście 100 rzeczy a zwracacie 1 wtedy bez gratisów :))

I. Zwrot

1. Aby dokonać zwrotu towaru, prosimy o wypełnienie formularza wymiany/zwrotu, zawierającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

2. Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu oraz towarem należy przesłać na adres:

J.Kava Brands sp. z o.o. sp. k.(Pałac Struga), ul. Wiejska 2, 58-311 Struga

3. Zwrot kosztów za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania.

4. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w formularzu wymiany/zwrotu

5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.

6. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

II. Wymiana

1. W celu wymiany towaru prosimy o wypełnienie formularza wymiany/zwrotu, w którym zostanie wskazany towar, na który ma nastąpić wymiana.

Prosimy złożyć nowe zamówienie, ale nie płacić za nie, tylko dodać komentarz w okienku w zamówieniu, że jest to wymiana.

2. Prosimy wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu oraz towarem przesłać na adres:

J.Kava Brands sp. z o.o. sp.k., (Pałac Struga), ul. Wiejska 2, 58-311 Struga

3. Jeśli wymieniany produkt jest tańszy od nowego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy. W tytule przelewu należy wpisać „Dopłata do wymiany towaru Nr zamówienia: XYZ„. Wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu.

4. Gdy wymieniany produkt jest droższy od nowo zamówionego, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez sklep wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w formularzu wymiany/zwrotu.

5. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.

III. Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wad fizycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z towarem zamówionym, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.

W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru na własny koszt na adres sklepu:

J. Kava Brands sp. z o.o. sp. k. (Pałac Struga), ul. Wiejska 2, 58-311 Struga

1. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji towaru.

2. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.

5. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, w ciągu kolejnych 14 dni, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów